lördag 31 mars 2012

Landat lite

Nu har jag landat lite i vårt underbara Casa efter en hektisk vecka. Igår när vi kom ner fixade vi lite tapas/antipasti och ett gott rött vin därtill.

När jag satt i soffan med mitt glas vin och bara levande ljus och en brasa fick jag en sån lycklighetskänsla och en enorm tacksamhet att ha det så bra. Att få landa här i lugnet efter all stress med min älskade i vårt älskade hus känns fantastiskt. Ikväll ska vi fira att det är precis ett år sedan vi fick tillträde till huset!

Nu ska wilma och jag ta en runda i skogen och fixa lite kvistar till påskriset medan mannen roar sig på golfbanan.

Skåpet har fått lite nytt på toppen; söta zinkhus från Blomster & Små Ting och zinkkannan från samma ställe flyttade också hit upp.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar