fredag 11 maj 2012

Äntligen fredag!

Dålig uppdatering den här veckan. Har varit en extremt hektisk vecka. Helt slut...

Har fortfarande jätteproblem med min mage. Försöker med allehanda kurer och att äta skonsamt och har inte druckit kaffe på en vecka. Det har faktiskt gått rätt bra med kaffebiten men idag när jag jobbade hemma och satt i evighetslång workshop på telefon var jag extremt sugen men var benhård mot mig själv.

Hann i all fall med en Afterwork med fd arbetskollegor, och några nuvarande, på Mosaik i tisdags. Jättetrevligt, många glada skratt och god mat. För mig blev det grillad sparris med parmesan och lammkotletter med grönsaker.

Casual Friday och snart på väg till landet. Jeans Replay och rosarandig skjorta Gant.
Oj oj, vad jag längtar ut till Casat nu. Har inte varit där på två veckor. Ser ni rosorna på bordet? De som jag fick förra fredagen och de står lika vackert fortfarande. Raka som tennsoldater och helt fantatiska!


Han en fin fredagsvkäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar