torsdag 1 november 2012

Tingeltangel från Baglady och Våga

Som jag berättade häromdagen gjorde jag några ytterligare fynd på Campadre för några veckor sedan. Det blev två armband från Baglady och ett långt halsband från Våga. Så roligt att öppna postfacket och finna ett litet paket och i det ligger ursöta små påsar från Baglady med mina armband och så det fina Våga-halsbandet som passar så fint till vinterns tröjor och klänningar. Love Tingeltangel!

Ett flätat svart armband med silverstjärna och ett med läder och bling-bling. I mitten mitt fina Carpe Diem från Efwa Attling som jag alltid bär.
Vilka vita händer det blev på fotot....

Närbild på det långa halsbandet från Våga.
Länken är flätad i svart och silver och så är det två hamrade cirklar.


Ikväll blev det lite 90-talsnostalgi här på Hjorttackan. Fram med wokpannan för att göra en stor wok med lövbiff, massor av fräscha grönsaker och en god sås på buljong och soja. Receptet finns såklart på Tildas Kök & Vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar