lördag 16 februari 2013

Äntligen lördag

Veckan som gått har inte varit alltför rolig. Jag blev ju sjuk när jag var i Stockholm och det var inte kul att flyga hem med feber, halsont och sprängande öron..

Tyvärr har jag helt galet mycket på jobbet och ett projekt som ska ros i hamn så någon tid att bli frisk och vila har det inte varit tal om. Dock har jag kunnat jobba hemifrån onsdag till fredag så då har jag suttit i min one-piece som en liten smurf och jobbat och druckit litervis med te och c-vitamin.

Men nu är det helg och idag är det detta jag planerat för:

Plantera nya pärlhyacinter, arrangera tulpaner, äta choklad och inspireras av Sköna Hem. Sen ska vi laga en god middag. Mannen har varit nere i fiskehoddorna och köpt hem massa gott.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar