söndag 26 juli 2009

Löptur och sen hem till stan

Jag hann med en sista löptur längs stranden i precis lagom varmt väder. Anders hade lite problem att hålla fast Wilma när jag stack iväg, hon ville gärna springa ikapp mig. Men det är rätt omöjligt att få en bra löpning med henne för rätt som det är stannar hon och ska nosa på något i flera minuter och då springer man runt runt och försöker få med henne och hon är totalt ointresserad.

Nu är vi tillbaka i stan igen. Mysigt att vara hemma i lägenheten igen även om jag saknar lantlivet en aning. En som uppskattade att vi var hemma igen var Christoffer. Mest tror jag förstås han hade längtat efter att få lagad mat på bordet igen :-). Vi gjorde toast med smörstekta kantareller och spagetti och köttfärssås och alla åt så det stod härliga till.

Vi har varit flitiga och städat lägenheten skinande ren och tvättmaskinen har fått jobba hårt. Ska snart ta en tur med Wilma parken och sen köra ett pass styrketräning och Anders ska testa sina nya rollerblades. Imorgon ska jag träffa Ullis och Edith, det blir mysigt. Vi ska ta en tur på stan och sen äta lunch.


Härlig löptur på stranden i Vitemölle


Har ingen aning om att jag blir förevigad här. Helt inne i musik
och mina egna tankar



Stretching med fin utsikt i bakgrunden





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar