onsdag 1 juli 2009

Puh vad det är varmt...

Ska inte klaga. Jag gillar värme men det är inte kul att sitta inne hela dagen på ett kallt kontor när resten av Sverige verkar vara lediga och bara sitter på uteserveringar och dricker kaffe och svalt vin...

Efter jobbet tog jag bilen Limhamn och till Annica på mitt jobb. Vi var ett gäng som samlades för att lyssna på en föreläsning om hur man ska äta rätt och om fria radikaler och antioxidanter. Sen kunde man göra en scanning av huden för att se hur man låg till när det gäller anitoxidantförsvaret i kroppen. Och så ville de sälja kosttillskott förstås.

Jag var väl inte nära döden precis men det såg inte jättebra ut heller (det gjorde det inte för någon av de 10 tjejerna som scannade sig). Men nu ska jag tänka på att äta mycket frukt och grönsaker och fet fisk (gör jag redan), sova mycket och stressa lite. De två sistnämnda blir svårare. Får ligga mer på spikmattan. Jag börjar redan ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar