torsdag 27 oktober 2011

Förberedelser

Den här myspysiga pyjamasen köpte jag för 8 € på Gran Canaria. Vilket kap! Om den så krymper till babystorlek eller förvandlas till big size efter tvätt gör det inget för att få lufsa runt i den när man är dödstrött och magkatarren spökar är guld värt...

Ni ser nog inte den "fyndiga" texten: OWL you need is love... men den får symbolisera världens bästa man som fixar och donar och stöttar och peppar mig när jag har som mest att göra. Han har handlat och fixat inför min tjejmiddag imorgon medan jag jobbar och jobbar och jobbar.... Och lagat goood middag bestående av ryggbiff med bea och sallad på fetaost, tomat ocvh gurka. LOVE U!!!!

Ser fram emot att ha mina fina tjejer på middag här imorgon. Och nu kan det bli annat än hämtepizza :-)
Ska tillreda en apelsinsås nu. Ni kanske kan gissa vad huvudrätten blir..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar