måndag 10 oktober 2011

One more day to go och en hall mini-makeover

Det känns lite overkligt nu faktiskt. En arbetsdag kvar sedan åker vi på semester! Det gör ju inte direkit ont att det är halv storm och ösregn som vi lämnar här hemma.

Har lite för mycket i huvudet just nu bara... Vaknade klockan halv tre inatt och sen kunde jag inte somna om. Jobbtankar som maler och maler. Hur ska jag hinna få klart allt? Det har gått i ett, i ett idag. Jag har jobbat som en toking utan vare sig lunch eller annat. Rusade ut en tur på stan ikväll och köpte hem solkrämer i sista sekund innan Apotket stängde, vilket inte var det lättaste vid den här årstiden, fick besöka mer än ett Apotek faktiskt.

Mannen växlade pengar på lunchen, biljetterna är utskrivna och sommarkläderna är tvättade och klara. Yrar runt lite och letar efter bikini och funderar på vad man ska ha med sig. Massa böcker är ett som är säkert.

Packa får vi göra imorgon efter att jag varit och lämnat Wilma på hundpensionatet. Ångest... Lilla gumman som ska vara borta från oss, sitta i en box och som har infektion i öronen. Känns inte helt hundra. Ska sova i en t-shirt som ska få följa med henne som ska dofta matte...

Tänkte visa några bilder från helgen när jag fixade om lite i hallen i Lilla Vik. Tavelhyllan har fått "nya" tavlor (som plockats med hemifrån stan) och lite kärlek och ljuskoppar.


Ha en fortsatt bra kväll! Och håll tummarna för att jag kan sova inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar