lördag 19 januari 2013

The Perfect Day

Vilken födelsedag jag fick! Det blev verkligen den perfekta dagen och jag får nypa mig i armen för att känna att det var på riktigt.

Trots att jag egentligen flytt långt bort till andra sidan jordklotet så mycket kärlek och omtanke från vänner, nära och kära. Jag har skrattat och gråtit glädjetårar och är helt överväldigad av alla tokiga och glada tillrop, hälsningar, sånger och filmer. Tack mina kära för att ni finns i mitt liv. Ska fira hemma med familjen till nästa helg och det blir såååå mysigt.

Dagen började med skumpa på sängen och presenter från min älskade man. Resan var ju presenten men det blev lite till. Love you!!!!

Efter frukost blev det några timmar vid poolen och sedan choklad- och vinprovning på Waterford. Otroligt fint ställe och mycket mycket trevlig provning med superduktig sommelier. Rekommenderas varmt!

Hemma på rummet igen blev det lite bubbel till medan vi fixade till oss för middag på kvällen på min favoritrestaurang här i Stellenbosch, nämligen Tokara. Mer bubbel ute på terassen till solnedgång och därefter åt vi en så god middag att jag suckar av välbehag bara jag tänker på det. Denna gång överträffade de sig själv. Wow säger jag bara...





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar