torsdag 7 februari 2013

15 med Paolo

En ny man har kommit in i mitt liv. Och inte är det vem som helst. Det är Paolo.

Ja jag har ju fortfarande min egen man förstås men sedan några dagar är det alltså Mr Roberto som jag umgås med på kvällarna. I alla fall virtuellt. Han utmanar mig att träna 15 minuter om dagen och jag ska minsann visa den jäkeln att det är väl inget. Fixar man inte det har man onekligen prioriterat fel... Ändock får jag ligga i. Det blir sena träningspass och det är väl inte bästa medicinen när man har svårt att somna redan. Men smal och snygg ska jag bli, som Tiffany Persson brukar säga.

Men för att bli lite seriös igen måste jag säga att det är är faktsikt inte dumt alls. Riktigt roliga övningar. Varierande och bra. Man gör en fystest och får sedan ett individuellt anpassat program efter det.

Poängen är registrerade för idag, känner mig sjukt nöjd. Nu väntar jag bara på att min egen superhjälte ska komma hem efter några dagars jobb i Paris.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar