tisdag 30 juni 2009

Bilen lever! Med tjejgänger på Lilla torg

Efter mycket om och men lyckades Anders och jag starta min lilla blå med hjälp av startkablar och fix och trix. Nu måste jag skärpa mig och ta en sväng med den då och då så den inte dör helt. På torsdag ska den i alla fall ut på långtur (ja ja iaf med lilla blås mått räknat) till Genarp. Åh, vad jag längtar tills att träffa min lilla Edith (och familjen också förstås!). Det ska bli såååå mysigt!!!

Efter jobbet träffades tjejgänget på Lilla torg för en avslutningskväll innan semestrarna. Vi började med varsin stor drink i solen, Frozen Strawberry Margaritha på Mello medan vi väntade på att få bord. Farligt gott. Jag åt en jättegod kycklingsallad.

Vi pratade om resan till Skottland och Lotta men kom inte riktigt i mål. Jag hade hoppats på en torsdag-söndag i slutt av oktober men nu verkade det svårt att få biljetter så då skulle det bli fler vardagar och det blir svårt för mig. Det går liksom inte att ta semester sådär mitt i allt med det jobbet jag har... Nu blir det eventuellt till våren istället.

Det blir tjejmiddag hos mig den 2 oktober men innan dess blir det nog kräftskiva och kanske en picknick eller middag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar