onsdag 11 november 2009

Grattis Eddie 1 år!!!

Idag fyller min lilla guddotter Edith 1 år.

Jag blir lite mörkrädd när jag tänker på så fort det här året gått. För exakt ett år sedan befann jag mig i Stockholm för att hålla utbildning under några dagar. Dag 2 när jag precis gjort mig iording och stod i badrummet för att fixa till det sista pep mobilen till... Mms om att lilla E kommit till världen. Jag blev så rörd att jag började stortjuta, det bara forsade tårar och gick liksom inte att stoppa. Så var det med den make-upen. Det blev till att badda ögonen och torka bort inkletad mascara och börja om igen. Med andan i halsen rusade jag in i kurslokalen och förklarade att jag just blivit moster :-)


Edith tränar på att dricka caffe latte. Många
fikor ska vi ha - hon och jag - och prata tjejgrejor


Helt underbara små latte- och espressokoppar i pastellfärger finns hos IKEA. Varför fanns inte sådant när jag var barn...???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar