fredag 27 november 2009

Superwoman


Igår blev även jag äntligen vaccinerad mot nya influensan. Var på Capio Citykliniken i Dockan och det gick hur lätt och smidigt som helst. Hade hört att det skulle vara fullkomlig kaos där men denna dag var det hur lugnt som helst, fick vänta fem minuter.
På eftermiddag började jag känna mig lite trött och yr men jag, som den superwoman (?) jag är skakade av mig och jobbade vidare, flera timmar längre än normaltid för säkerhets skull. Det blev inte många timmar sömn inatt och jag är verkligen trött och sliten idag. Armen värker något fruktansvärt, men det kan man väl stå ut med, men jag känner mig verkligen sjuuuuuuuuuk!!!! Ont i kroppen och i huvudet, känner mig febrig, yr och mår illa.
Men superwoman levererar texter enligt deadline fastän huvudet dunkar. Jag är nog för dum för att det ska vara bra för mig själv... Är iallafall glad att jag inte åkte till Stockholm idag för att träffa vår globala marknadschef, hade inte varit en hit i detta tillstånd.
Rasar väl ihop i soffan ikväll och tycker synd om mig själv för att jag är en sån duktig flicka... Behöver mycket kärlek och mycket vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar