fredag 29 juni 2012

Klick, klick. Becksöndegaard-sjal

Jag har en liten passion för sjalar. Tycker det är mysigt att vira in sig i en sjal runt halsen och den piggar upp en slätstruken tröja eller skjorta.

Dessutom kan man ha dem året runt. Finns ju i alla tänkbara tjocklekar, mönster och färger. Nu är det alltså sommarsjalar som gäller :)

Klickade hem en sjal från fina Becksöndegaard som är så populär hos många just nu. Färgen heter Raspberry red och är superfin. Till vitt tror jag den blir den perfekt. Och svart. Beställde ena dagen, nästa dag låg den i min brevlåda. Nätshopping när det är som bäst!

Nu ska jag bara bli lite kryare så jag kan använda min nya sjal också. Löst sittande klänningar är det som gäller för mig just nu. Kan kanske matchas med en sjal här i sängen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar