måndag 2 juli 2012

Se dubbelt?

Redan juli. Hela juni gled förbi i en konstig sjukbubbla så för mig känns det märkligt att det redan är juli och högsommar och semestertiden.

Jag blir lite bättre för varje dag. Har lättare att ta mig upp ur sängen och det gör mindre ont. Kan sitta uppe och gå omkring lite nu vilket känns fantastiskt skönt. Det känns som det är mycket kvar men det går åtminstone åt rätt håll.

Hittade lite bilder i kameran från Casat där vi köpte ytterligare ett vitrinskåp i våras. Extra förvaring kan man inte få för mycket av. Så nu har vi två och ni ser inte dubbelt!

Skåpet är det stora varuhusets "Hemnes" och jag tycker det är fint och väldigt prisvärt. Passar bra i lite lantlig stil i vårt kök/vardagsrum. Gillar att det både är en vitrindel och en del med lådor.


Den marockanska urnan ovanpå skåpet är en av mina favoriter från Tine K. Inköpt hos Perlan Living.

Skåpen sett från soffhörnan (ni får bortse från tvätten som hänger på tork uppe på loftet, inte så stylish :-) )

Och från matrumsdelen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar