måndag 29 juni 2009

Nedräkningen har börjat

Två veckor kvar till semestern!!! Hur ska man härda ut? Det är inte precis så att det lugnat ned sig på jobbet utan det är verkligen full gas och blir väl så hela vägen. Men veckorna brukar ju springa iväg så det ska nog gå rätt snabbt till ledigheten. Har mycket kul framför mig den här veckan :-)

Just den här veckan skulle jag för ovanlighetens skull behöva min bil flera gånger och vad händer då? Den startar inte såklart... Ja, i och för sig inte så konstigt när den aldrig används och hinner stå och ladda ur mellan gångerna.. men ändå... Den ska ju bara funka ALLTID!!!! Nu är den så stendöd så det inte ens går att öppna centrallåset och jag vågade inte öppna med nyckeln för jag har för mig att det hade att göra med någon säkerhetsspärr som gick igång då. Ringde Bilia men de hade redan lämnat bygget innan 17:00. Får ringa imorgon bitti igen och höra vad de säger.

Efter jobbet gick Anders och jag till Lilla Torg för att njuta av kvällen för vi orkade inte laga någon mat och hade dessutom inte mycket hemma efter helgen. Det blev Koi (när jag fick välja) och vi åt superdupergod sushi. Åh, jag tror aldrig jag tröttnar på deras sushi! Det var jättemycket folk på alla krogar och härlig stämning. Imorgon blir det repris med tjejgänget!


Tröttnar aldrig på sushi......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar