söndag 28 juni 2009

Ännu en härlig sommardag

Efter en god natts sömn vaknade vi på söndagsmorgonen till ännu en solig dag. Det blev brunch på terassen med yoghurt och müsli, och scrambled eggs & bacon & tomat och så massor av frukt. Härligt!

Jag satte mig med min bok igen och läste i solen. Trots att jag smort in mig massor lyckades jag bränna mig. Ena stunden var det inget och nästa var jag typ kräfta.... Men, men, nu ska man sitta inne på ett svalt kontor i en vecka så det lägger sig väl rätt snart :-)

Gick en runda med Wilma på marknadsplatsen och tog lite bilder och film när hon springer över ängen. Om 14 dagar är det slut på friden här, då börjar Kiviks marknad. Och då ska vi ha rosévinsprovning, längtar!!!!

Innan vi åkte hem till stan gick jag och Wilma en lång runda på stranden och njöt av havsluften.


Marknadsplatsen - stilla och rofylld - iallafall några veckor till


Wilma njuter av lugnet och solen på terassen

Wilma och jag på Marknadsplatsen
"Lyckan, kärleken och meningen med livet" - det är den här bokens fel att jag antagit alltför rödaktig ton i skinnet just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar