måndag 6 februari 2012

Nya Picassos

Jag tror nästan aldrig jag varit så trött i hela mitt liv som jag är just nu.
Jobbar, jobbar, jobbar, jobbar. Klockan är snart tolv på natten här i Indien och vi har varit igång sedan tidig morgon. Tusen intryck och man måse vara superkoncentrerad precis hela tiden. Vill ju verkligen göra ett bra jobb när man är här och få ut mesta möjliga av tiden.
Blir därför en mycket snabb update idag.

Vi körde en team building-aktivitet med teamet idag. Man skulle måla av varandra två och två. Vi hade med oss paletter, färger och penslar från Sverige. Min söta webmaster fick äran att måla av mig. Han tog uppdraget på blodigt allvar medan jag försökte skoja till det och få honom att slappna av men han var verkligen superkoncentrerad. Efterhand blev det dock många glada skratt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar