fredag 6 juli 2012

Höstväder ute och 4G på landet

Men fy vilket väder. Rena rama hösten.
Men jag är glad ändå. Vi är i vårt älskade Casa och mannen har ledigt. Jag har huset fullt av feel-good-böcker, feel-good-filmer och en massa choklad. Hasar runt i flip-flops från Rieker som är så sköna att ha på fötterna och njuter av att äntligen vara här igen.


Idag upptäckte vi att vi fått 4G här på landet. Helt plöstligt kan vi surfa supersnabbt och iPaden och Spotify funkar här också. Lycka! Det har ju varit såååå himla segt tidigare så man nästan gett upp hoppet och bara i yttersta nödfall kopplat upp sig.
Och jag kan kolla på Sommar med Ernst och Allsång på Skansen och sånt som mannen ogillar närhelst jag vill på SVTPlay och TV4Play :-)


En gammal bild på moi som togs innan operationen men jag har faktiskt samma kläder på mig idag. Byxorna sitter dock lite lösare just nu men nu känns det som jag fått tillbaka aptiten så snart ska man väl vara uppe i matchvikt igen, hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar