torsdag 5 juli 2012

Sushi-lunch och packning

Idag är en bra dag.
Allra bästaste Tina har varit här och piggat upp mig med lunch-sushi.

Det finns ingen som kan få mig på så gott humör som denna kvinna! Glömde nästan bort att jag hade ont i allt snick-snack och tiden bara sprang iväg. Tina hade med sig en hel trave med feel-good-böcker så oj, oj, oj vad här ska läsas i sommar. Kan knappt bärga mig. Och choklad - ja den kvinnan hon känner mig....


Och ikväll drar vi ner till Casat. Nu är det semester! Eller, ja, jag är ju fortfarande sjukskriven men mannen har ledigt och det ska bli så himla underbart. Jag plockar ihop kläder och prylar, viker och packar. Fort går det inte men det går. Planen är att vi ska tillbringa ett par veckor på landet med bara något kortare besök i stan mellan varven så det är mycket att tänka på som ska med.


Fast vissa tar det med ro....
Matte ser säkert till att jag får med min filt, min leksak och lite gurka - sen är jag rätt nöjd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar