onsdag 12 augusti 2009

Full fart efter semestern

Nu har jag jobbat i tre dagar och redan är man inne i stressen och semestern känns som ett minne blott. Det är lite tungt att tänka att det nu inte är en enda ledig dag förrän till jul...

Det har varit härliga fyra veckor när man tänker tillbaka. Fastän man kunde önska mer av vädret har det ändå varit ok och sista veckan blev ju riktigt bra. Vi var till och med på stranden en dag och hann med att bättra på solbrännan några gånger i parken. Och många härliga minnen och roliga träffar med goda vänner och släkt har det blivit.

Och mycket god mat och gott vin har det också blivit.... MEN - jag är mycket stolt över mig själv som styrketränat och sprungit nästan varenda dag! Nu hoppas jag vara i toppform så att jag ska slippa ännu en höst med infektioner. Ska verkligen försöka fortsätta träna även nu när jag börjat jobba, även om det inte blir lika ofta som under semestern.

Har hunnit med ett par böcker under semestern också. Det är så mysigt att få tid att läsa. Jag tänkte lägga upp några bokrecensioner och blir ni inspirerade av någon så är ni välkomna att låna!!


Ta-da... Den här bilden har jag nog inte lagt upp tidigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar