söndag 16 augusti 2009

Energiframkallande helg på Österlen

Vilken mysig helg vi haft!!! Vi körde till Vitemölle efter jobbet i fredags. Stekte ryggbiff och gjorde en god sallad till. Sov länge på lördagmorgon och körde sedan iväg till Buhres och köpte både "vanliga" kräftor och havskräftor till kvällen. Vädret blev bättre och bättre och vi gick en härlig promenad med Wilma längs stranden och bort till vårt mysiga ställe bortåt Haväng dit jag brukar springa. Wilma och jag busade lite i strandkanten och vi tog lite bilder som jag visar här nedan.

Vi satt ute på terassen och åt vår kräftor. Så himla gott och mysigt... Sen blev det ännu en mysig sovmorgon på söndagen. Vi slappade och satt ute och läste och efter lunchen tog jag min efterlängtade löptur.

Fixade en snabb Skagenpanna hemma i Malmö igen och nu sitter vi och väntar på 100-metersfinalen i VM i friidrott och sippar på ett glas vitt.

Nu väntar en rätt stressig vecka. Jag ska till Göteborg onsdag-fredag och Anders torsdag-fredag. Vi ska iallafall på samma kick-off torsdag-fredag så det blir bra det :-)


Bus med Wilma på stranden


Ha ha, ser ut som en äta paparazzi-bild det här...


Mannen i mitt liv........... Tänker på något mysigt............


Vårt favoritställe på stranden. Det är här jag brukar ligga
och göra mina sit-ups i mitten av löpturen


Mmmmm - mina älsklingar


Ännu en liten goding


Första deckaren den här sommaren: "I de lugnaste vatten"
av Viveca Sten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar