måndag 18 oktober 2010

Det var den hjälpredan det....

Jodå, det blev bullbak igår! Riktigt mumsiga och saftiga frukostbullar med snygg garnering av solros- och pumpafrön. Allt gick som en dans och jag pussade på min fina Kitchenaid. Receptet har jag lagt upp på Tildas Kök & Vin - väl värt att testa!

På kvällen kom Johan och Martina på middag. Glad i hågen satte jag igång med en stor sats viltfärsbiffar men den här gången pussade jag INTE på min nya hjälpreda. Efter 2 sekunder gick helt enkelt inte armen att rotera.... Många fula ord slapp ur den lilla rosenmunnen kan jag berätta. Blir man inte tokig - den skulle ju hålla i 30 år!!!! Nu har vi i alla fall skickat in garantin (som ska till Beligen) så får vi hoppas vi snart får något garantibevis så vi kan lämna in den på service.

Skulle kanske valt en rosa...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar