tisdag 12 oktober 2010

Sängbord - SNÖ

Jag lovade att jag skulle visa en bild på våra nya sängbord - så voilá - här kommer det!

Sängborden är ur förvaringsserien SNÖ från Asplund och formgiven av Thomas Sandell och Jonas Bohlin. Serien karaktäriseras av de glada urfrästa handtagen och finns även som byrå, skåp mm. Superbra med lådorna som rymmer hur mycket som helst och att de går att rulla - väldigt bra när man har en ställbar säng. Vi köpte våra sängbord på Ohlsson & Gerthel men de kan även beställas på nätet, t ex via Rum21 (för övrigt en trevlig nätbutik med fräcka möbler och prylar).




Som ni kanske ser läser jag just nu "Högra än alla himlar" av Louise Boije af Gennäs, vilket får mig att tänka på att jag ska ge er en bokrecension av min senast lästa bok "I dina kläder". Snart kommer den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar