lördag 2 oktober 2010

Mysig kväll med gänget

Igår var det middag hos Lotta C i Limhamn. Jag var lite osäker på adressen och googlade fram den på Eniro innan jag ringde efter en taxi. När taxin stannade på den angivna adressen kände jag inte alls igen mig så jag fick ringa Lotta för att kolla. Det visade sig att det var deras gamla adress som fortfarande fanns på Eniro så vi fick åka en liten bit till.

Jag har inte kunnat vara med de två senaste gångerna och sen har det ju även varit lite semesteruppehåll så det var verkligen längesedan sist (13 maj). Två av tjejerna ska inom en ganska snar framtid bli mormor! Det känns inte så längesen vi gick med våra barnvagnar och pratade blöjor och välling och nu är det barnbarn på gång...

Som alltid var det mysigt att sätta sig till dukat bord med god mat och gott vin och få prata av sig. "Mina tjejer" är så härliga, roliga och kloka och jag får alltid med mig något att tänka på när vi träffats.






2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Kul att se dig i fredags. Även om det inte känns så länge sedan för mig som hälsar på din blogg nästan varje dag.
    Tror du att du kan lägga in så att det går att förstora bilderna som du brukar, dessa blev inte större när man klickade på dem.
    Puss o kram från en som börjar se riktigt dåligt. (Marie Sch.)

    SvaraRadera
  2. Allt för dig käraste Marie :)

    Puss o kram!

    SvaraRadera