söndag 21 november 2010

Några dagars update



Hej! Här kommer lite update från de senaste dagarna.

I torsdags hade jag en mysig lunch med Tina på vårt favvo-lunchställe - Koi. 11-bitars sushi slank i vanlig ordning ner lätt som en plätt. På kvällen var jag hos min superduktiga nagelteknolog och fixade mina naglar. Hon är egentligen mammaledig men har en del kunder hemma på kvällstid så jag tar gärna bussen hem till henne för det finns INGEN som gör så fina naglar och är så trevlig som Rebecka. Testade några andra i stan men blev djupt besviken..

Vi skulle gått live med mitt projekt i onsdags men en del tekniska problem gjorde att vi inte kunde göra detta förrän sent på fredagskvällen. Men nu har vi en sprillans ny hemsida som jag är mäkta stolt över! I fredags kväll kom Johan och Martina hem från en tvåveckors semester i Egypten och vi var först på hunddagis och hämta Zelda och sedan for vi ut till Sturup och hämtade semesterfirarna.
På vägen hem beställde vi vårrullar med räkor och Crispy beef på Lemongrass. Sen var en viss dam rätt trött och hann knappt lägga mig på kudden förrän jag sov djupt.

Igår var vi i Vitemölla och tittade till huset, tog en fika och körde sedan om Skillinge, Brantevik, Mälarhusen, Ystad på vägen hem. På kvällen vankades det vår goda fisksoppa, denna gång lyxade vi till det med en havskräfta på toppen. Såååå gott!!!!

Nu är det redan söndag eftermiddag, vi har kört ett par maskiner tvätt, handlat och ska snart ta en fika med lussebullar och ikväll blir det årets premiär på glögg. Det är något visst med den första glöggen, kan knappt vänta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar