torsdag 4 november 2010

Njuter av nystädad lägenhet



Jobbar hemma idag och njuter av nystädad lägenhet. Att ha hjälp med städning 2 gånger i månaden är guld värt när man jobbar så mycket som vi gör. Vet inte hur jag skulle orkat annars.

Jag njuter av att gå ned i vårt fina nya kök och göra mig en kopp gott kaffe i Nespresso-maskinen. Känner mig oerhört priviligierad att kunna ha det så bra och trivas så fantastiskt bra.

Idag ska vi faktiskt få vår lägenhet värderad. Inte för att vi går i några som helst säljtankar men en kompis dotter har nyligen blivit fastighetsmäklare och undrade om hon fick komma hem till oss och göra en värdering. Det är ju alltid spännande att höra.

Efter det åker vi och handlar inför helgen. Imorgon ska jag ha tjejmiddag här hemma med mitt härliga tjejgäng. Det ska bli såååå mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar