måndag 9 januari 2012

Att dofta som en Solero-glass

Det blev inte många timmars sömn i natt inte. Småruggigt och regnigt ute gjorde att man inte studsade upp ur sängen precis.. För att pigga upp mig lite och få mig själv på lite gott humör hoppade jag i roliga, kuliga, fina kjolen från Desigual - och se genast blev jag på lite bättre humör!


Och det blev en låååång första arbetsdag. Gick direkt från att stänga ner jobbdatorn till att kolla på Sveriges Mästerkock på TV, gillar verkligen det programmet! Spöregn ute nu... får lova mig att det blir en, eller kanske två (eller tre?) chokladpraliner när jag varit ute med Wilma.

Och så en varm lång dusch i bästa duschgelén som jag fick av sonen i julklapp. Den här mangoduschcremen från Bodyshop får en att tänka på Solero-glass en varm sommardag. Jag lovar! Helt underbar.


Villl man förstärka glasskänslan ytterligare ett snäpp blir det smörj med mango bodylotion på det. Sitter som en smäck. Slurrrrp.


När vi ända är inne på frukttemat så kan jag rekommendera en pärontarte jag trixade till i helgen. Gott-gotti-gott-gott. Och den hittar ni såklart på Tildas Kök & Vin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar