torsdag 26 april 2012

Shoppi-shoppi

Alltså. Vad gjorde man innan man kunde shoppa på nätet? I love it!

Igår beställde jag något väldigt sött till Signe. Till dopet. Ja så gulligt så man nästan dör. Tycker jag själv i all fall. Hoppas Signe också tycker det. Och hennes mamma och pappa...

Jag beställde strax innan klockan 18 igår och pling i mobilen idag runt lunch. Paketet finns att hämta på Posten. Amen det är väl för bra?

Och så beställde jag nåt fiiiiiiiiiiiiint till hemmet. Nåt jag gått och suktat på länge. Tror den ska hamna i Casat. Vi får se. Och leverans imorgon förhoppningsvis.

Ja, för en stressad kvinna i sina bästa år är det här himlen. Speciellt en stressad kvinna i sina bästa år som dessutom har feber och ont i halsen... Jodå, usch och fy. Sitter hemma och stressjobbar med dubbla koftor, dricker te som en törstande kamel och knaprar Alvedon. Måste, måste bli frisk tills imorgon. Ska ju träffa mina goa vänner i bästa tjejgänget. En evighet sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar