torsdag 7 juli 2011

Odd Molly på rea

I love REA! Hade tänkt att nu får det vara nog med Odd Mollysar i garderoben men nu så var det rea på den här godbiten. Nedsatt 800 kr. ÅTTAHUNDRA - hör ni - det är ju väldigt mycket rea. Så jag slog till. Så fick det bli...


Nu börjar det dra ihop sig - one more day to go!!!! Men det är så MYCKET som ska hinna bli klart... Jag måste nog jobba lite nästa vecka också. Men imorgon vill jag komma ifrån i hygglig tid. Äntligen ska Foffe och Elle följa med oss till Lilla Vik. Som jag sett fram emot att visa dem vårt hus.

Har lagat rostad färskpotatis i ugnen som jag ska servera till Medelhavsbiffar med fetaost och soltorkade tomater. Kolla på Tildas Kök & Vin om ni blir nyfikna. Den rostade färskpotatisen är en hit till sommarens alla grillrätter! Igår käkade vi kvällsmaten på Siesta - länge leve vår kvarterskrog när man är stressad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar