tisdag 6 september 2011

Ommöblering i kuddfabriken

Det snurrar på lite väl mycket just nu... Min hjärna går på högvarv på grund av allt jobb och det är väl därför jag sover så dåligt. Är helt splittrad av allt som är på gång. Samma för mannen. Vi suckar och gör pannlut och drömmer om ett lugnare liv på Österlen.

Längtar till helgen. På lördag förmiddag tar vi bilen och drar iväg till vårt paradis. Hoppas andas lite frisk lantluft och hämta nya krafter. Men först ska mannen till London och jag ska försöka ta hand om sjuttioåttamiljoner jobbgrejor.

När jag tvättade kuddfodral och fåtöljklädslar och stod med allt i en hög på strykbrädan upptäckte jag att Day-kuddarna och fåtöljerna hade exakt samma färg. Därför fick kuddarna genast flytta från sovrummet och få ett nytt liv i fåtöljerna och jag är så nöjd!! Älskar verkligen den här gruppen i varje liten detalj. Det gör liksom tillvaron lite lättare att leva när jag tänker på hur ljust och fräscht och mysigt vi har det. 3 more days to go....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar