lördag 24 september 2011

Solig höstlördag efter tjejmiddag på stan

Hej å hå denna soliga höstförmiddag! Wilma väckte mig kl 06:45 idag och ville absolut gå ut. Lite oschysst tycker jag som planerat för sovmorgon... men hon hade väl ont i magen stackaren.. På vardagar får man ju dra upp henne ur korgen på morgonen.



Igår var tjejgänget på Paddy's och firade Liza som fyllt. Det var knökafullt och tur att vi beställt bord. God mat, gott vin och sköna damer. Marie S och jag delade på världens största tallrik med nachos till förrätt och sen åt jag lammfilé med grillad paprika, rödvinssås och potatisgratäng, mumselimums. Sen sa det stopp så fick hoppa desserten.




Skönt att bara kunna gå hem på fem minuter och slippa tänka på bil eller buss eller hur man ska transportera sig.

Nu laddar jag med en stark Espresso och ska ta mig en tur på stan i det fina höstvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar