torsdag 29 september 2011

Brunch på Johan P och lite update

Hallå! Jag är tillbaka! Det har hänt lite småtråkiga saker hela veckan, jag har sovit uselt, mått småkass och jag har helt enkelt inte haft lust eller ork att blogga. Men nu har jag fått lite mer energi igen. Mannen kom hem med energite och mörk choklad, han vet vad en trött ochs sliten kvinna behöver.

Idag orkade jag inte tvätta håret och inte ens kamma det... fick bli en slarvig knut... men det är visst lite modernt?


I söndags hade Foffe och jag i alla fall en mysig mor-och-son-eftermiddag. Vi åt brunch i solen på Johan P och det var fantastiskt mysigt. Löjrom, vinkokta musslor, ostron, skagenröra, kräftröra, sill, kallrökt lax, varmrökt lax, tomatsallad, gott bröd, och sist men inte minst creme brulé. Oj, vad vi åt och njöt!



Efteråt gick vi en runda på stan och sen en tur i parken med Wilma. Mitt i natten kom mannen hem från golfresan och allt var som det skulle igen!

Tänk om hösten alltid kunde vara så härlig som den är just nu. Vädret är ju helt fantastiskt och det är så vackert med alla färger. Hoppas, hoppas det håller i sig till helgen.. Imorgon kväll styr vi äntligen kosan mot Lilla Vik igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar