söndag 25 september 2011

Söndag efter härlig kväll med goa vänner

Å så blev det en solig söndag också, härligt! Har lite abstinens att jag inte är i Lilla Vik den här soliga, fina helgen. Det är ju dessutom äppelfestivalen.


Å andra sidan har jag fixat en massa här hemma som jag annars inte hinner med. Tvättat överkast och mattor, sorterat i mina lådor, donat och grejat. Det blev dessutom ett par nya kuddar till soffan... Jag är lite kuddoman, jag vet. Vet inte om mannen låter mig vara själv hemma någon mer helg, hi hi. Resultatet får ni se en annan dag för, som sagt, kameran är i Italien just nu.

Igår tillbringade jag kvällen hemma hos Tina, Johnny och Malin. Så himla mysigt och roligt! Och supergod mat! Kantarelltoast, fisksoppa och äppelkaka. Oj, oj, oh så gott det var.

Foffe och Elle kom över efter gallerinatten och tog med sig Wilma ut på kvällsrundan så jag skulle slippa gå ensam i mörkret. Jättegulligt!

Nu har jag varit en tripp till ICA Maxi och handlat lite inför kommande vecka och snart väntar lite mer äventyr på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar