torsdag 3 november 2011

Aubergine är hett

Mina naglar har fått en auberginefärgad nyans. Riktigt snyggt - jag är supernöjd! Kul med lite mörkare och dova färger nu på hösten.


Idag har jag på mig en av mina klänningar från Desigual som jag shoppade på Kanarieöarna. Trivs jättebra i denna. Får också symbolisera tjejmiddagen i fredags eftersom jag helt missade att fota. Denna klänning invigdes då.

Mina härliga vänner bjöd på riktigt feststämning och vi skrattade så att tårarna sprutade och Wilma såg helt förskräckt ut... Tack vare min fantastiske man som stod i köket halva kvällen och fixade ankan och hällde upp vin lyckades jag få ihop en trerätters-middag trots att jag slutade jobba en stund efter 17..

Kvällens meny:
Parmesansnurror och ett glas rosa bubbel
Getostfyllda serranorullar på en bädd av ruccola, bubbel till detta också
Ankbröst med apelsinsås, hasselbackspotatis och baconinlindade haricots vertes, Pinot Noir
Syrlig ananasdessert med mynta och vaniljglass
Kaffe och pralin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar