tisdag 1 november 2011

Så mycket bättre - En pläd kan göra mycket

Skinnet i de här sofforna har verkligen, och då menar jag VERKLIGEN, sett sina bästa dagar... Dock är sofforna otroligt sköna (DUX) att ligga och slappa i och kolla på TV i uppe på loftet i Lilla Vik. Vi har försökt med skinnrengöring och har haft lite tankar på att lämna in dem hos en "skinndoktor" men nu blev det en pläd till varje soffa istället.

Gosigt och riktigt fint och matchigt om jag får säga det själv. Kostade 49:- st på Åhléns. Månadens kap.


Någon gång kanske bordet och bänken får sig en omgång med antikvit färg också. Skulle bli riktigt bra tror jag minsann.

Så mycket bättre!

Och på det temat. Äntligen har jag sett programmet som alla pratar om - Så mycket bättre. Och ja! vad det var bra. Det kommer jag titta på fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar