tisdag 31 augusti 2010

Bästa botemedlet mot stress - myslunch och shopping

Puh, vilken stressig dag det varit. Har farit fram och tillbaka mellan hem, jobb, möten och mitt i allt iväg till stress- och sömnterapeuten. Bli stressad av att man ska stressa iväg och prata om sin stress är lite konstigt...

Har dock kommit fram till att bästa botemedlet mot stress är en myslunch med bästa väninnan! Efter en lunch med fina Tina på Koi blir jag lugn, glad och full av ny energi.

Puuusssssss

Idag hann jag även med ett besök i Malene Birgers nya butik. Farligt.... åh, så fina saker. Skulle bara kika lite men kom ut med en jättefin kofta. Den är nästan som en liten kavaj/jacka. Jag som är en riktig kofttjej bara älskade den lilla skapelsen. Det var jag värd, måste unna sig lite som jag jobbar och sliter...och har inte handlat något på länge. Förutom jeanskjolen från Tommy Hilfiger och skjortan från Stenströms (50% rea) i helgen då. Och jag som även spanat in en par nya stövlar...

Jag är barnsligt förtjust när man får sitt plagg
inpackat i fint silkespapper och vacker påse - love!


Blir perfekt på jobbet i höst/vinter :-)

Ikväll har jag sprungit en runda i parken och sett en film på TV - man hinner mycket när kvällsmaten bara består i att bre en macka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar