fredag 18 februari 2011

Sjukling

Jag har haft ett litet blogguppehåll som ni kanske märkt!


Eller, är det någon som alls saknat mig???

Trogna läsare tittar i alla fall in då och då, både här och på mat- och vinbloggen. I snitt 150-200 läsare om dagen - det ser jag på statistiken och det känns så himla roligt.

Det har varit tunga dagar och jag har liksom inte haft någon inspiration alls; begravning, trötthet, ont i den förbaskade armen, värktabletter som får min mage att göra uppror, kan inte sova....

Nu är jag dessutom sjuk... Har en sprängande huvudvärk och ont i kroppen. Bläh.... Många som är sjuka runt omkring oss så det är väl inte allt för konstigt i och för sig.

Hoppas friskna till snart och återkomma med lite kul som händer nu när våren snart är på väg!



En liten bokrecension får ni så länge; "Högre än alla himlar" av Louise Boije af Gennäs.

1 kommentar: