söndag 29 maj 2011

Grattis alla mammor!

Idag firar vi alla fantastiska mammor runt om i landet. Ett stort GRATTIS på Mors-dag alla fina mammor vill jag säga med denna blomsterbukett. Och självklart största kramen till min egen lilla mamma som jag träffar senare idag!


Själv lullar den här mamman omkring i huset - nyduschad och nöjd med sig själv - efter att ha börjat dagen med en joggingtur! Kan inte direkt säga att jag njöt under själva turen men nu efteråt känns det väldigt bra.


Gårdagens middag med lammfilé och färskpotatissallad med fransk dressing blev supergod. Recept kommer snart upp på Tildas Kök & Vin. Där har jag förresten lagt upp ett smarrigt grillrecept på lax med lime och honung i foliepaket. Supersmidigt och supergott!

Vi har förresten installerat TV och DVD här nere i huset. Gjorde ett klipp på nyöppnade MediaMarkt. Ja, vi har ingen antenn så det går inte att se på TV men film går bra och vi invigde den igår med att börja titta på boxen Six feet under. Ruggiga höst- och vinterkvällar kan det bli jättemysigt att ligga i varsin soffa och titta på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar