måndag 6 augusti 2012

Fynd

Vi svängde förbi Outleten i Kivik som öppnat i ny regi. OMG så mycket fint de hade...
Jag köpte mig en ny lite längre dunjacka till vintern, en t-shirt, strumpor och så en cool klänning från Henri Loyd.


Mannen köpte shorts, t-shirt, pikétröjor och strumpor.
Hade kunnat handla lite till men la band på mig... men vi får nog köra dit snart igen känner jag.

Idag är det mulet och regnigt och åskkvavt. Jag har städat och renbäddat och tvättat så det gör inte så mycket. Det låter lite knäppt men efter att ha varit så sjuk som jag varit och skruttig efter operationen är det faktiskt roligt att kunna fara runt med dammsugaren och fixa och dona igen. Fast det lägger sig nog snart :-)
A spelar golf och nu myser Wilma och jag i soffan.

Imorgon ska A in och jobba och jag åker med in till stan på morgonen för att göra lite ärenden och luncha med sonen.

2 kommentarer:

  1. Känner ungefär likadant.... Efter all 'sjukfrånvaror' från golfen så är faktiskt riktigt kul att springa runt på golfbana ;)....

    SvaraRadera
  2. Ursnygg klänning!!! Vill ha!!!!=D
    Puss fr Marie i Wellingtown

    SvaraRadera