torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag - nu åker vi!

Hej på er! 
Snart är det dags att fara till Blåkulla - nej jag tror vi tar Lilla Vik i år istället faktiskt!

Har jobbat långa dagar och en tidig morgon så jag kan med gott samvete checka ut lite tidigare idag. Och dessutom kommer våra utemöbler i eftermiddag - YES!


Visst är det svårt att veta vad man ska sätta på sig dessa dagar? Kalla morgnar men de har lovat superväder i eftermiddag. Har inte riktigt hunnit plocka fram vårgarderoben än men lyckades rota fram ett par chinos från Marc O'Polo, långt linne från Flash (tror jag) och lite tunnare tröja från Part Two. 


Vårt nya hus är som en DRÖM, så jag kunde inte låta bli att köpa de här fina bokstäverna och ställa i sovrumsfönstret! Små tavelramar från Granit, ljus och hållare i smide från Åhléns och en skål från Filippa K att lägga juvelerna i ;-) Här ska det förhoppningsvis även komma upp en rullgardin i helgen. Sovrummet är väldigt ljust och härligt med detta fönster och sen dubbla dörrar ut till terassen.

Med detta önskar jag er en härlig Skärtorsdag så kommer lite uppdateringar snart!

Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar