fredag 8 april 2011

Snacke dansk.. and English och svenska

Har tillbringat dagen på danska sidan och pratat engelska, danska och svenska i en salig blandning. Känner mig fullkomligt slut i huvudet just nu och tittar in för att önska er en skön fredag innan jag landar i soffan.

Det får bli något väldigt lättfixat att äta ikväll känner jag. Saknar fredagsmyyyyyys med mannen i mitt liv...


Stormen och massor av ljud har hållt mig vaken inatt och det blåser fortfarande rejält utanför fönstret. Vårkappan har kommit på tillsammans med ny sjal från härliga Ester Eleonora.

Har lagt upp ett supersmarrigt recept på Tildas Kök & Vin - lammracks med ratatouille och vitlökssmör som jag gjorde förra helgen. Tål att testa tillsammans med ett gott Shiraz-vin :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar