torsdag 22 oktober 2009

11månader gammal Fashionista

Igår var jag och hälsade på Ullis, Johan och Edith i Genarp. Som vanligt kastade sig Edith över mina armband med något lystet i blicken. 11 månader gammal och redan helt betagen av smycken - that's my girl!!! Dagen till ära hade jag TVÅ armband på mig (Tokyo Jane om någon undrar) - ett vitt och ett rosa.

Jag hade handlat med mig en liten söt klänning från Esprit till liten gullunge. Det är svårt att motstå dessa bedårande flickkläder när man själv har en son. Ja, och det var ju dessutom några år sedan man vågade handla något till honom på eget bevåg...

Vi hade som vanligt ett supermysig kväll tillsammans och Ullis bjöd på en jättegod Thaisallad.


Vilken lycka - TVÅ armband!!!!


Gurka är gott och nyttigt...och kladdigt....


Sötaste söta visar sina leksaker



Den här lilla klänningen från Esprit
hade jag med mig. Visst är hon bedårande?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar