onsdag 28 oktober 2009

Nya klor och stövlar

Igår köpte jag mig ett par nya bruna skinnstövlar. Hade spanat på dem ett tag och igår hade affären 20% rabatt på hela sortimentet - så då slog jag till! Tror de kommer att bli riktiga favoriter till jeans. De hade någon ny stötdämpande funktion och känns helt otroligt sköna att ha på foten.

På lunchen var jag och fixade naglarna hos duktiga Rebecca. Som vanligt blev det väldigt fint och jag är jättenöjd.

Anders har shoppat sig en ny skjorta i en färg han inte haft tidigare. Han är så JÄTTEFIN i den. Ska se om jag kan föreviga den snart så ni får se den här.

Den här dagen har varit lång och seg. Jag har ännu inte vant mig vid vintertiden utan vaknar vid halvfem varje morgon och kan inte somna om fastän jag är hur trött som helst. Jag har längtat tills att få gå och lägga mig ända sedan jag svingade benen över sängkanten imorse. Nu ska jag fixa ihop en sallad med kyckling, avokado, pinjenötter och lite annat smått och gott.



Mina nya sköna stövar



Fransk manikyr gillar jag

1 kommentar: