lördag 17 oktober 2009

Suss gott?

Idag har vi varit en runda på stan. Anders har fortfarande jättesvårt att gå så vi tog cyklarna och det gick faktiskt bra. Det var riktigt mysigt att cykla runt i stan och fort går det också.
Var runt i en massa butiker och kikade, blev inspirerade och vi beställde två lampor; en bordslampa och en golvlampa. Visar lite bilder när vi fått hem dem!

Vi köpte också varsin ny kudde i Duxiana-butiken - xleep. Den ska forma sig så att huvudet sjunker ned i höjd med ryggraden och en massa andra finesser som ska göra att man sover gott. Nu hoppas jag somna som en prinsessa inatt. Vilken dröm det hade varit om det fungerar...

Sen har vi beställt en annan möbel som kommer om 8 veckor ungefär, kan ni gissa?

Nu sitter jag och bloggar lite uppe i vår mysiga läshörna och snart ska jag läsa lite i min senaste bok: Fyrvaktaren. Det är så himla avkopplande och mysigt att sitta där och så kan man samtidigt titta ner i vardagsrummet. Kommer ihåg när vi var och tittade på lägenheten och jag stod precis här och tittade ned och kände: wow - här vill jag verkligen bo!


Läs- och (blogg-) myshörna


Läslampa Möbelshopen, tavla vunnen i Konstlotteriet,
liten avställningshylla Norrgavel


Lamino-fåtöljer, kuddar Marimekko


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar