fredag 26 mars 2010

Fredag och SOL!


Det är VÅR!!!! Äntligen, som vi har längtat. Jag var ute en sväng på lunchen och blev på så gott humör. Överallt människor som vände näsan upp mot solen, överfulla uteserveringar, torget kryllade av folk som köpte blommor. Jag inhandlade påskris, tulpaner och videkvistar. Ser ni att Wilma hittat solfläcken (fast hon ser lite deppig ut på just det här fotot..), jag tror hon varit katt i sitt förra liv!

Ikväll bär det av till Skanör och tjejmiddag hos Marie N. Ser fram emot att få träffa goa väninnor. Och ser fram emot att få hem mannen som jag knappt sett den här veckan heller. Han får komma hem till lite påskfint :-)



De fina handmålade äggen köpte jag på Åhléns förra året och kompletterade med några till i år. Tuppen är från SIA.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar