torsdag 4 mars 2010

Mysig tjejkväll

Åh, jag jobbar och jobbar och jobbar...

Igår kväll blev det iallfall lite paus i tristessen när jag och några kollegor var hembjudna till en arbetskamrat till mig. Catrine är ganska nyinflyttad i en jättefin lägenhet i Slottsstaden så det var kul att se hur den såg ut efter att bara sett bilder på nätet. Jättemysig med varma fina färger och läckra djurhudar inköpta i Sydafrika. Vi "firade av" en annan kollega, Pia, som nu slutat. Vi åt en supergod laxrätt med en röra av soltorkade tomater, kronärtskockor och lite till samt med torkad parmaskinka på toppen. Den ska jag absolut prova att göra hemma. Och så vin och massor av mysigt tjejsnack.

Anders har varit i Göteborg hela veckan så jag ser fram emot att få hem honom ikväll, mys-pys.

Nästa vecka blir också rörig, jag ska till Stockholm tre dagar och Anders till Göteborg. Undrar lite hur vi ska få ihop livet och logistiken men det ordnar väl sig.... Lite sur för att jag missar bion på måndag med tjejgänget men får försöka locka med kärleken istället (eller hyra dvd:n...).
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar