fredag 19 mars 2010

Middag hos Monika

På väg till tjejmiddag

Igår var jag och hälsade på fd kollega Monika i Bjärred. Hämtade upp kär vän Helene i Lomma på vägen. Vi hade en jättemysig kväll med massor av prat och skratt. Vi tre har inte setts på ett helt år så det fullkomligt bubblade över av prat emellanåt. Vet inte vart tiden tog vägen men plötsligt var klockan elva och det var dags att köra hemåt och där hemma väntade, ja eller sov, Anders som varit i Göteborg hela veckan.

Monkan lyser upp tillvaron
Mmmm vilken underbar dessert

Tiramisu, hur gott är inte det. Det syns inte på
bilden men den var ENORM och fast jag kämpade
lyckades jag inte äta upp hela....

Denna veckan har varit helt galen. Jag är fullkomligt slut i huvudet och kan knappt tänka en klar tanke. Det bara susar i huvudet. Det blev iallafall en snabb fast mysig lunch med thaibuffé på Lotus med fd kollega Pia och Catrine.

Ska försöka vila upp mig i helgen. Det behöver vi nog båda två. Ser fram emot att inte ha så mycket inplanerat.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar