lördag 13 mars 2010

Love sushi

Puh, vilken vecka det har varit. Vi var båda helt slut igårkväll och orkade inte laga någon mat så vi bestämde oss för att hämta sushi på Koi. Det är ju så gott - skulle nästan kunna leva på det. Och så smidigt att bara sticka ned tilll Lilla torg på två minuter. Vi drack en Gewürstraminer från Simonsig, Sydafrika till och det passade faktiskt riktigt bra. Det är ju rätt svårt med vin till sushi annars och jag är ju ingen stor öldrickare heller. Sen blev det "På spåret" och "Skavlan" och någonstans där mitt i däckade jag i soffan...

Men nu är jag pigg och full av energi. Ska iväg och handla nu och förbereda mat för kvällen. Då kommer Tina, Johnny och Malin hit. Jag skojade med Tina att vi skulle ha en 12-rätters avsmakningsmeny medan hon var nöjd med hämtpizza. Någonting däremellan får det bli :-). Och om tjejerna får bestämma blir det nog lite Melodifestival ikväll också...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar