torsdag 27 maj 2010

AW



Igår var det en himla trevlig after work med fd Capare på St Gertrud. Jätteroligt att träffa alla kära gamla kollegor igen. Vi var väl en ungefär 20 stycken och så kul att höra vad alla hade för sig nuförtiden. Väldigt glad att jag fick vara med även om jag fortfarande jobbar kvar.

Idag är jag riktigt, riktigt trött. Jag vaknar vid halv fyra varje natt och kan inte somna om. Håller på att bli galen snart. Har varit hos läkare och just nu testar jag en tablett-kur som piloter med jet-lag kan få hjälp av. Jag är inne på 4:e dagen och än har det som sagt inte börjat hjälpa mig men jag hoppas verkligen det snart ska bli någon effekt. Ögonen går i kors och ändå kan jag inte sova...

Det är väl all stress som jagar mig på nätterna. Det är faktiskt lite galet med allt för tillfället.
Anders kämpar på med sin höft efter operationen och blir lite lite bättre för varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar